2011. július 17., vasárnap

A szülés-császármetszés

Reggel 6 óra körül egy laza beöntés, ennél jobban nem is indulhat egy nap:).Utána 8 órától irány a szülőszoba, itt szoktak vajúdni a kismamák rendes szülés előtt. Jelen esetben mi körülbelül 10 órára voltunk kiírva, addig ott pihentünk (infúzió, stb…) majd 10:10 kor be a műtőbe. A doktor úr és csapata, körülbelül 10:31 és 10:32-kor vette ki a babákat. Ekkor a szülésznő kivitte őket, kis fürdetés (megszabadították őket a magzatmáztól…) és irány az intenzív. Anyuka is kész lett 11 órára, Ő is megőrzőben. Majd két óra tömény izgalom, hogy mindenki jól van-e. Az újszülött intenzíven 14 órakor van látogatás. Szerencsére a gyerekek már lekerültek az újszülött osztályra, mikor érdeklődtem felőlük. Visszatérve a műtét apukák számára, nem veszélyes vagy félelmetes. A paravántól nem látszik semmi, csak anyukával kell cseverészni, szerintem simán twitter-ezhetem volna:)Ja, majdnem elfelejtettem: beöltöztetnek műtős ruhába, úgy néztem ki, mint az orvosok. Gondoltam is, hogy körbemegyek vízitelgetni.:) (na ez kimaradt.) Köszönjük az orvosoknak, főleg a mi orvosunknak és a szülésznőnek is!!!
A bejegyzéshez tartozó kép csak illusztráció,nem a mi műtétünkön készült!
Amennyiben tetszet a bejegyzés, kérünk egy Like-ot facebook oldalunknak: 
 http://www.facebook.com/egybolketto

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése