2011. július 10., vasárnap

Már csak 4 nap!

Ahogyan címben is utaltam kevesebb, mint négy nap van hátra. Csütörtök délelőtt megváltozik a világ (vagyis számunkra biztos)! A dátum egyre közeledik, a teendők kezdenek tornyosulni. Mindenki izgatottan várja már a nagy csodát, vagyis Őket. Császármetszés lesz a műtőben, valószínűleg Én is bent leszek, mint újdonsült apuka (remélem velem nem kell majd foglalkozni).Utána megfigyelik Őket 24 órán át, és ha minden OK, akkor 5-7 nap múlva mindenki mehet a dolgára:) anyuka és a gyerekek is. A kórházat már ismerem, már a műtőt is láttam, minden okés, bár nem a vészhelyzet színfalai és hiába kerestem George Clooney-t (talán szabadnapos volt) nem találtam. Ja, a babák kb.2400-2700 gramm, de az orvos szerint lehet még nagyobbak. Napjaim egy részét a nyolcadik kerület (nyócker) ódon házai és aszfalt rengetegje közötti ingázással töltöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése