2011. július 1., péntek

Egy újabb nap a kórházban


Eddig próbáltunk minden hasznosról írni, aztán már szólt egy-két barát, hogy arról még nem is írtam, hogy mi is történik velünk mostanság. Háááát, mivel nem is nagyon történik semmi!!! Már kedden lesz két hete, hogy itt fekszem a kórházban:(. Néha elviselhető, néha kevésbé.
Múlt héten csináltak biometriát a babáknál (ultrahangon megbecsülik a méreteiket), akkor voltak 2100g és 2200g, akkor voltam 33hetes és 6napos. Mit ne mondjak, én például sokkal nagyobbaknak érzem őket. Az egyik kisfiam például teljesen úgy viselkedik, mint aki bármelyik pillanatban kidugja a fejét a pocakomon át. Másik meg szereti őt gyakran fejbe rúgni és ezt én mind nemcsak hogy érzem, de látom is már néha szabad szemmel. Durva:):)!!!!!!
Aztán már a dokim (imádom egyébként!!!) kitűzte a dátumot is már, juhéjjjj!!! Ha addig nem történik semmi, akkor Július 14-dikén érkeznek családunk legifjabb tagjai!!! Az eddig már ilyen műtéten az ugy adja elő, hogy semmiség, de én nagyon be vagyok tojva. Rettentően!! Huhh, nagyjából ilyen finomságokkal fog zajlani, hogy beöntés, gerincbe érzéstelenítés, aztán pedig vágás. Az egész műtét (ha minden oké) max .1 órás állítólag. Aztán 6 órával később kötelezően fel kell kelnem (szülésznőm szerint cica-mosdásra - jaaa, őt is imádom - köszi Noémi!!), aztán majd csak 24 óra múlva kapom meg a fiainkat!! Feltéve, ha minden oké!!!
Egyébként én minden nap eltávot kérek:) a kórházból, vagyis pár órára saját felelősségemre elhagyhatom az épületet, holnap viszont egy egész napot fogok kint tölteni!!! Reggel pont itt lesz a dokim és megvizsgál (megnézi a méhszáj állapotát), meg persze produkálnom kell egy érvényes CTG-t (babák szívritmusát vagy mit vizsgálnak), mondjuk ez nálunk eddig nem okozott különösebb gondot, mert ezek a fiúk szerintem sosem alszanak, vagy pedig annyira jó babák, hogy pont akkor mikor az anyukájuk. Szerintem az utóbbi!!!
Jahh, nagyon érdekes egy nap itt!!!:(:( Reggel hőmérsékletmérés, magunknak, aztán CTG, aztán alvás ebéd után, aztán látogatási idő, majd evés-fürdés, újra hőmérsékletmérés, és alvás. Izgi, mi???
Még annyit mielőtt folytatom roppant tevékeny és eseménydús napomat a kórházban, hogy az én szobámban négy felnőtt és nyolc bébi van!!! Bizony mindenki ikres:)!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése